loading...
سایت خبری جام جهانی2014
سایت خبری جام جهانی 2014

اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ

روسيه خواستار حذف آمريکا از جام‌جهاني شد

سایت خبری جام جهانی 2014، آماده تبادل لینک با تمام وبلاگ ها و سایت ها میباشد

ما را با نام سایت خبری جام جهانی 2014 لینک کنید و لینکتان را ارسال فرمایید

ارسال لینک

آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 51 نظرات (0)

بعد از اعلام لیست نهایی تیم‌ملی‌ فوتبال برای جام‌جهانی توسط کارلوس کی‌روش با خط خوردن عده ای از بازیکنان باید منتظر حاشیه ها و مصاحبه های برخی از بازیکنان خط خورده باشیم. یکی از کسانی که در لیست نهایی حضور نداشت و به گواه همه کارشناسان و مردم جزو فوتبالیست های خوب و موفق لیگ و استعدادهای ایران در سالی که گذشت بود، پیام صادقیان یکی از ستاره های کنونی و حال حاضر فوتبال ایران پس از خط خوردن از تیم‌ملی‌ و عدم حضورش در لیست نهایی در مصاحبه ای جنجالی با خبرنگار سایت 90 حرف های جالبی می‌ زند.

او در مورد خط خوردنش می‌ گوید: می‌ دانستم که خط می‌ خورم از اینکه در لیست نهایی تیم‌ملی‌ کشورم حضور ندارم واقعا ناراحتم و احساس خوبی ندارم. این حق من نبود و اگر عدالت برقرار می‌ شد من در تیم‌ملی‌ کشورم حضور داشتم و به عنوان سربازی کوچک به تیم‌ملی‌ ایران کمک می‌ کردم. اما با تمام این احوال برای تیم‌ملی‌ فوتبال کشورم و سربلندی نام ایران آرزوی موفقیت می‌ کنم.

ستاره فوتبال پرسپولیس در ادامه می‌ گوید:

من اگر مارادونا هم بودم خط می‌ خوردم چرا که پس از درخششم در بازی با کویت در تمرینات حس می‌ کردم که کی‌روش فوتبال من را قبول ندارد و علاقه ای به فوتبال من ندارد. نمی‌ دانم چه بگویم شرایط سختی را پشت سر می‌ گذارم اما خوشحالم که مردم فوتبال مرا دیده اند و می‌ دانند که پیام صادقیان چطور فوتبالیستی است.

پیام صادقیان که خیلی ناراحت بود و ناراحتی اش را کنترل می‌ کرد در پایان به خبرنگار سایت 90 می‌ گوید: در اردوی آفریقای جنوبی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و در هر تمرین با درخششم مورد تحسین قرار می‌ گرفتم و خط خوردنم مشخص می‌ کند که عواملی دیگر تعیین کننده بود. رضا نوروزی هم در هر تمرین گلزنی می‌ کرد اما او هم خط خورد. این ها همه نشان می‌ دهد که خط خوردن ما فوتبالی نبود.

وی می‌ افزاید: من سخت تلاش می‌ کنم و از تلاش دست برنمی دارم و مطمئن هستم روزی به هدفم می‌ رسم فقط کاش روزی سرمربی تیم‌ملی‌ دلیل قانع کننده ای برای خط خوردن پیام صادقیان نه برای من بلکه برای مردم داشته باشد. به امید سربلندی تیم ایران در جام‌جهانی و موفقیت هم ایرانی ها.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به نام خدا سایت خبری جام جهانی2014 افتخار دارد از ابتدای سال 1392 در خدمت شما عزیزان باشد. و همواره تلاش کرده رضایت شما بازدید کننده محترم را حفظ نماید. ما می خواهیم یکی از بهترین ها باشیم شما نیز میتوانید با انتقادات و پیشنهادهای خود ما را در این امر یاری نمایید. امیدواریم لحظات خوبی را دراین سایت سپری نمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان جام جهانی 2014 کدام تیم می باشد ؟
    لینک باکس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 965
  • بازدید سال : 6,208
  • بازدید کلی : 14,541