loading...
سایت خبری جام جهانی2014
سایت خبری جام جهانی 2014

اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ

روسيه خواستار حذف آمريکا از جام‌جهاني شد

سایت خبری جام جهانی 2014، آماده تبادل لینک با تمام وبلاگ ها و سایت ها میباشد

ما را با نام سایت خبری جام جهانی 2014 لینک کنید و لینکتان را ارسال فرمایید

ارسال لینک

آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 87 نظرات (1)

با توجه به نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۱۴ ، یه سری جوک و اس ام اس خنده دار براتون گذاشتیم

امیدواریم خوشتون بیاد

 

هفتاد میلیون نفر دارن دعا کردن به تیم های قوی نخوریم

خبر نداشتن ۱ میلـیارد نفر دخیل بستن به ایران بخورن…!

.

.

.

اینجوری که تو برنامه ۹۰ حرف زدن و آنالیز کردن فک کنم ایران یه پایه فیناله..!

و . . .

علی بازدید : 44 نظرات (0)

یستمین دوره جام جهانی کمتر از یک ماه دیگر آغاز می‌شود و سی‌و دو تیم حاضر در این رقابت‌ها در هشت گروه چهار تیمی برابر هم به میدان می‌روند. برزیل کشوری فوتبال‌خیز است و به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود جام جهانی 2014 به زیباترین و برترین جام جهانی تاریخ تبدیل شود.

علی بازدید : 51 نظرات (0)

بعد از اعلام لیست نهایی تیم‌ملی‌ فوتبال برای جام‌جهانی توسط کارلوس کی‌روش با خط خوردن عده ای از بازیکنان باید منتظر حاشیه ها و مصاحبه های برخی از بازیکنان خط خورده باشیم. یکی از کسانی که در لیست نهایی حضور نداشت و به گواه همه کارشناسان و مردم جزو فوتبالیست های خوب و موفق لیگ و استعدادهای ایران در سالی که گذشت بود، پیام صادقیان یکی از ستاره های کنونی و حال حاضر فوتبال ایران پس از خط خوردن از تیم‌ملی‌ و عدم حضورش در لیست نهایی در مصاحبه ای جنجالی با خبرنگار سایت 90 حرف های جالبی می‌ زند.

علی بازدید : 32 نظرات (0)

سایت اخبار پکن گزارشی کوتاه از وضعیت لیگ حرفه‌ای این کشور منتشر کرد.

در این مقاله عنوان شده 5 بازیکن خارجی که به عنوان لژیونر در خدمت تیم‌های چینی هستند، ملی‌پوش بوده و تیم‌های کشور خود را در جام جهانی همراهی می‌کنند.

علی بازدید : 34 نظرات (0)

سرمربی و بازیکنان تیم ملی‌ ایران از دست مسئول فدراسیون فوتبال و همچنین شرکت مسئول البسه این تیم به خاطر جوراب های کم کیفیت، کفش‌های غیر اندازه و کافی‌ نبودن وسایل خود گلایه می‌‌کنند.

علی بازدید : 95 نظرات (0)

همانطور که می‌دانید آرژانتینی‌ها از کشورهای صاحب سبک دنیای فوتبال به شمار می‌آیند، بنابراین این موضوع سبب شده است که آبی وسفیدها از مربیان بومی خود در تیم ملی استفاده کنند، آن‌ها که 4 سال قبل دیه گو مارادونا افسانه ای را بر روی نیمکت داشتند، در این دوره نیز از یک مربی بومی به نام آلخاندرو سابه یا بهره می‌برند.

ما در این متن اطلاعاتی را در مورد این مربی کهنه کار آرژانتینی فراهم کرده‌ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست:

علی بازدید : 32 نظرات (0)

فوتبالدوستانی که دهه نود میلادی را به یاد دارند. بدون شک خاطرهٔ کاشته زدن‌های چیلاورت دروازه بان تیم ملی پاراگوئه را فراموش نمی‌کنند. گاه پیش می‌آمد که شلیک‌های این دروازه بان به گل می‌نشست و گاه به طرز خطرناکی از کنار دروازه بیرون می‌رفت و یا به تیر دروازه حریفان اصابت می‌کرد. اما هرچه بود او یک دروازه بان و البته کاشته زنی قهار بود.

علی بازدید : 38 نظرات (1)

یم ملی فوتبال نیجریه در گروه F جام جهانی 2014 برزیل با تیم‌های ایران، آرژانتین و بوسنی‌و‌هرزگوین همگروه است. نیجریه که به دنبال صعود از مرحله گروهی است برای اینکه از رقبای مرحله گروهی خود شناخت بهتری داشته باشد از هم‌ اکنون رقبای خود در مرحله گروهی را به طور خاصی زیر نظر خواهد گرفت.

علی بازدید : 56 نظرات (0)
روز جمعه کریستیانو رونالدو به عنوان سفیر جهانی Fly Emirates انتخاب شد.

در این رویداد، ملی پوش پرتغالی ترجیح داد به جای صحبت از وضعیت کنونی باشگاهش، در مورد تیم ملی پرتغال و جام جهانی صحبت کند:

علی بازدید : 34 نظرات (0)

تیم ملی پرتغال اگرچه هرگز قهرمان جام جهانی نشده است، اما همواره از تیم های قابل احترام این تورنمنت به حساب می‌آید. آن‌ها در این مسابقات مانند جام‌های جهانی گذشته از بازیکنان کار آمدی در خط حمله بهره می‌برند، یکی از این بازیکنان هوگو آلمیدا مهاجم سرزن و 191 سانتیمتری تیم بشیکتاش ترکیه است. او در جام جهانی گذشته نیزدر آفریقای جنوبی عضو تیم ملی پرتغال بود و توانست در بازی مقابل کره شمالی یک گل از هفت گل تیمش را به ثمر برساند.

این بازیکن به تازگی مصاحبه ای را با سایت فیفا به شرح زیر انجام داده است:

 

علی بازدید : 30 نظرات (0)

لیگ برترفوتبال ایران در چند سال اخیر بازیکنان بازیساز زیادی را به خود دیده است؛ که از میان آنها می‌توان به نام‌هایی مانند محرم نویدکیا، امید رضاروانخواه، مهدی شیری، محمد نوری، مجتبی جباری و… اشاره کرد.

علی بازدید : 42 نظرات (0)

پس از اریک گرست، دانیل ون بویتن دومین بلژیکی است که موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده است. این بازیکن فوتبالش را از تیم رویال شال در کشور بلژیک آغاز کرد. وی پیش از آنکه به تیم بایرن مونیخ آلمان بپیوندد برای تیم های استاندارد لیژ بلژیک، مارسی فرانسه، هامبورگ آلمان ومنچستر سیتی انگلستان به میدان رفت. این مدافع تنومند 197 سانتیمتری با پرش‌های بلند نه تنها به هیچ بازیکنی جرات سرزنی نمی‌دهد، بلکه در مواردی نیز مانند یک مهاجم در محوطه جریمه حریف حاضر می‌شود وبا زدن ضربهٔ سر دروازهٔ هر حریفی را می‌گشاید.


علی بازدید : 33 نظرات (0)

کریستین نوبوآ بازیکن خط هافبک تیم ملی اکوادور و باشگاه دینامو مسکو است. او در فصل 2013-2014 فوتبال روسیه در 19 دیدار رسمی برای تیم دینامو مسکو به میدان رفته است و 5 بار موفق به گلزنی شده است.

علی بازدید : 26 نظرات (0)

روبرتو دونادونی مربی 51 ساله تیم پارمای ایتالیاست، او در دوران بازیگریش در دو جام جهانی 1990 و 1994 برای تیم ملی ایتالیا به میدان رفت. وی به تازگی مصاحبه ای را در خصوص جام جهانی 2014 برزیل با سایت فیفا انجام داده است، که خلاصه آن به شرح زیر است:

علی بازدید : 35 نظرات (0)

علیرضا جهانبخش از لژیونرهای تیم ملی کشورمان است که در تیم نایمخن هلند بازی می‌کند.

این بازیکن که به تازگی زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستنش به آژاکس آمستردام به گوش می‌رسد، در مورد برنامه‌ی آماده سازی تیم ملی کشورمان برای جام جهانی 2014 این گونه سخن به زبان می‌آورد:

علی بازدید : 45 نظرات (0)

دیلی سان بزرگ‌ترین روزنامه‌ی چاپ آفریقای جنوبی، با فروش بیش از 5 میلیون نسخه در روز است. بخش ورزشی این روزنامه انگلیسی زبان هر چند وقت یکبار گزارشی درباره وضعیت گروه‌های مختلف جام جهانی 2014 مخصوصا گروه‌هایی که تیم‌های آفریقایی در آن حضور دارند به چاپ می‌رساند. تحلیل پیش رو به گروه F که تیم ملی کشورمان نیز در آن حضور دارد مربوط می‌گردد:

علی بازدید : 37 نظرات (0)

بازی فوتبال در سرزمین یخ وسرما همواره از نشاط وگرمی خاصی برخوردار بوده است، چرا که روس‌ها در طی سالیان متمادی بازیکنان بزرگی نظیر لئو یاشین، داسایف، آندری آرشاوین و… را به جهان فوتبال عرضه کرده‌اند. آن‌ها در عرصه فوتبال باشگاهی نیزدر پنج سال گذشته به پیشرفت قابل توجهی دست پیدا کرده‌اند، بطوریکه بازیکنان روسیه لیگ داخلی خود را محل مناسبی برای پیشرفت در حرفه ورزشی خود می‌دانند.

علی بازدید : 29 نظرات (0)

نام رسمی در فیفا: Republica Argentina, ARG
رتبه فعلی در رده بندی فیفا: 3
قهرمانی در جام جهانی: 2
رنگ لباس اول: راه راه آبی و سفید
سرمربی فعلی: آلخاندرو سابه‌یا

تیم ملی آرژانتین یکی از ابر قدرت‌های فوتبال جهان است، این تیم که برخاسته از کشوری بزرگ و نسبتا پرجمعیت است، تاکنون 4 بار در فینال جام جهانی حاضر و دو بار در 1978 و 1986 قهرمان این جام شده است. ستاره تاریخی تیم ملی آرژانتین «دیگو مارادونا» در نظرسنجی اینترنتی سایت فیفا در سال 2002 به عنوان بهترین بازیکن قرن بیستم انتخاب شد و گلی که در سال 1986 وارد دروازه انگلستان کرد بهترین گل قرن نام گرفت.

علی بازدید : 35 نظرات (0)

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان ضمن تشریح برنامه‌های ستاد حمایت از تیم ملی قبل از حضور در جام جهانی، از دعوت حسن روحانی رئیس جمهور ایران برای حضور در مراسم بدرقه ملی پوشان خبر داد.

علی بازدید : 36 نظرات (0)

تیم ملی کشورمان در راه رسیدن به جام جهانی 2014 با دردسرهای کم تری نسبت به دوره‌های پیشین مواجه شد، در این دوره شیربچه های ایرانی توانستند با غیرت هرچه تمام تر بازی کنند وبالاتر از تیم ملی کره جنوبی به عنوان تیم اول گروه راهی جام جهانی شوند. بدون شک کسب چنین موفقیت تحسین برانگیزی در وهله‌ی اول به عملکرد خوب سرمربی کشورمان مربوط می‌شود، چرا که تنها تغییر محسوس در مقایسه با چهارسال قبل در نیمکت مربیان ما رخ داده است.

اما با همه‌ی این تفاسیر اغلب کارشناسان به این امر اذعان دارند که کارلوس کی روش ضعف‌هایی نیز در کار خود دارد، که بیان این نقاط ضعف در کم تر از سه ماه مانده به شروع جام جهانی خالی از لطف نیست:

علی بازدید : 29 نظرات (0)

 

به گزاش فیفادی و به نقل از نیویورک تایمز، استیون بیت آشور 11 ساله بود که ایران در جام جهانی 1998 فرانسه آمریکا را شکست داد. خانواده وی در سن خوزه برای تماشای پیروزی 2 بر یک ایران جمع شدند. در مسابقه‌ای که به دلیل درگیری‌های سیاسی بین دو کشور تمایل فوق‌العاده‌ای به تماشای آن وجود داشت.

علی بازدید : 38 نظرات (0)

 

امید نظری بازیکنی  است که این روزها کم تر نامش در رسانه‌های خبری کشورمان شنیده می‌شود،اما این بازیکن به تازگی در جراید سوئد برای خودش نامی دست وپا کرده و او را با زلاتان ابراهیموویچ ستاره‌ی تیم ملی سوئد مقایسه می‌کنند که به تازگی جام جهانی را از دست داده است!

علی بازدید : 48 نظرات (0)

هواپیمای انتقال دهنده اعضای تیم ملی فوتبال پرتغال به شهر کامپیناس برزیل برای حضور در رقابت های فوتبال جام جهانی 2014 برزیل تنها نخواهد بود، بلکه چهار فروند هواپیمای مسافربری دیگر حامل دوستان و خویشاوندان رونالدو به همراه آن به برزیل عازم خواهند شد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
به نام خدا سایت خبری جام جهانی2014 افتخار دارد از ابتدای سال 1392 در خدمت شما عزیزان باشد. و همواره تلاش کرده رضایت شما بازدید کننده محترم را حفظ نماید. ما می خواهیم یکی از بهترین ها باشیم شما نیز میتوانید با انتقادات و پیشنهادهای خود ما را در این امر یاری نمایید. امیدواریم لحظات خوبی را دراین سایت سپری نمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان جام جهانی 2014 کدام تیم می باشد ؟
    لینک باکس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 951
  • بازدید سال : 6,194
  • بازدید کلی : 14,527